Forum Truck Service Trucks FanSite Strona Główna

Nowy Man TGX 2012

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Truck Service Trucks FanSite Strona Główna -> Man
Autor Wiadomość
Maniek
Admin
Admin



Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DBL Dolnyśląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:50, 06 Sie 2012    Temat postu: Nowy Man TGX 2012

W ofercie ciężarówek z logo lwa pojawi się jednostka napędowa Euro 6. Podczas IAA 2012 będzie można również zobaczyć silnik Euro 6 w autobusach MAN zasilanych CNG.

Z dniem 1 stycznia 2014 wszystkie nowo rejestrowane pojazdy muszą być zgodne z normą emisji spalin Euro 6. W porównaniu z Euro 5, Euro 6 wymaga zmniejszenia do 80 procent emisji NOx, od 2 g / kWh do 0,4 g / kWh. MAN osiąga to dzięki połączeniu kontroli i chłodzeniu recyrkulacji spalin EGR oraz katalizatora SCRT. Podział obciążenia pomiędzy dwoma systemami EGR i SCR, jest optymalnym rozwiązaniem dla niskiego zużycia paliwa połączeniu z niskim zużyciu AdBlue. W Euro 6 masa cząstek stałych musi być zredukowana o dalsze 66 procent. Ponadto Euro 6 przewiduje po raz pierwszy ograniczenie liczby cząstek. Jedynym sposobem, aby przestrzegać tych wartości granicznych jest za pomoc zamkniętych filtrów cząstek stałych, co w praktyce prowadzi do 90-procentowej redukcji masy cząstek stałych w porównaniu z Euro 6.



Ponieważ norma Euro 6 sprawia, że korzystanie z filtra cząstek stałych jest praktycznie nieunikniona, konstruktorzy mieli większą swobodę w zakresie optymalizacji konstrukcji spalania i zużycia paliwa. Common-rail kontroluje funkcję wtrysku pod ciśnieniem do 1800 barów. System ten jest standardem w ciężarówkach MAN od 2002 roku. W Euro 5, EEV i Euro 6 silniki są już wyposażone w trzecią generację systemów CR.
Nowo opracowany układ SCRT stosowany do oczyszczania gazów spalinowych łączy w sobie katalizator utleniania, zamknięty sterowany elektronicznie filtr cząstek stałych oraz katalizator SCR z wtryskiem AdBlue.

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Maniek dnia Śro 21:32, 15 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michal55yh
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:56, 27 Sie 2012    Temat postu:

Ten Man wygląda, jakby ktoś mu wybił zęby Snakeman Po liftingu nawet fajnie wygląda. Nabrał agresywnych rysów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrek1993
Klubowicz



Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:25, 15 Kwi 2013    Temat postu:

Man na pewno lepiej wygląda niż ten nowy Daf w którym pewnie nie wyeliminowano problemu rdzewiejących dokładek zderzaków. Zawsze mi się Many podobały i ten też mi się podoba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomibar2
Klubowicz



Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 622
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Wto 21:06, 16 Kwi 2013    Temat postu:

Mi się bardzo podoba ten Man. Niewiem czemu ale kojaży mi się z Transformerem Jezyk Gorzej już wygląda w innym kolorze np czerwonym . Ten Kolorek idealny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Truck Service Trucks FanSite Strona Główna -> Man Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin